Zobrazit minimální záznam



dc.contributor.authorTeplá M.
dc.contributor.authorTeplý P.
dc.contributor.authorDistler P.
dc.contributor.authorSmějkal P.
dc.date.accessioned2022-05-18T14:18:48Z
dc.date.available2022-05-18T14:18:48Z
dc.date.issued2021
dc.identifierV3S-358065
dc.identifier.citationTEPLÁ, M., et al. Vzdělávací 3D modely Corinth a jejich využití ve výuce chemie a ostatních přírodovědných předmětů. Chemické listy. 2021, 115(7), 383-386. ISSN 0009-2770.
dc.identifier.issn0009-2770 (print)
dc.identifier.issn1213-7103 (online)
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/100696
dc.description.abstractVýuka chemie i dalších přírodovědných předmětů se potýká s potřebou vizualizace nemalé části vzdělávacího obsahu. Jednou z nových vizualizačních pomůcek je aplikace Corinth, která se v současné době obsahuje přibližně 1 500 objektů. Převážná část z nich je zpracována ve formě 3D modelů. Využití aplikace Corinth ve školní praxi bylo sledováno na základě pedagogického výzkumu, jež byl realizován v roce 2019 v Královéhradeckém kraji. Výsledky výzkumu ukázaly, že aplikace Corinth má v přírodovědných předmětech pozitivní vliv na vnitřní motivaci žáků a v předmětu chemie též signifikantní vliv na osvojené znalosti.cze
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocze
dc.publisherČeská společnost chemická
dc.relation.ispartofChemické listy
dc.subjecteducationeng
dc.subjectteaching aidseng
dc.subjectCorinth applicationeng
dc.subject3D modelseng
dc.subjectmotivationeng
dc.titleVzdělávací 3D modely Corinth a jejich využití ve výuce chemie a ostatních přírodovědných předmětůcze
dc.title.alternativeThe Corinth Educational 3D Models and Their Use in Teaching Chemistry and Other Science Subjectseng
dc.typečlánek v časopisecze
dc.typejournal articleeng
dc.rights.accessopenAccess
dc.identifier.wos000672725200009
dc.type.statusPeer-reviewed
dc.type.versionpublishedVersion
dc.description.abstract-translatedThe teaching of chemistry, as well as other science subjects, faces the need to visualize a large part of the educational content. One of the new visualization tools is the Corinth application which currently includes approx. 1,500 objects, most of them having been created as 3D models. The pedagogical research on the use of the Corinth application in the school practice was carried out in the Hradec Králové Region in 2019. The results of the research showed that the Corinth application has a positive effect on internal motivation of pupils in science subjects and a significant effect on the acquired knowledge in chemistry.eng


Soubory tohoto záznamu


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam