TEPLÁ, M., et al. Vzdělávací 3D modely Corinth a jejich využití ve výuce chemie a ostatních přírodovědných předmětů. Chemické listy. 2021, 115(7), 383-386. ISSN 0009-2770.
Výuka chemie i dalších přírodovědných předmětů se potýká s potřebou vizualizace nemalé části vzdělávacího obsahu. Jednou z nových vizualizačních pomůcek je aplikace Corinth, která se v současné době obsahuje přibližně 1 500 objektů. Převážná část z nich je zpracována ve formě 3D modelů. Využití aplikace Corinth ve školní praxi bylo sledováno na základě pedagogického výzkumu, jež byl realizován v roce 2019 v Královéhradeckém kraji. Výsledky výzkumu ukázaly, že aplikace Corinth má v přírodovědných předmětech pozitivní vliv na vnitřní motivaci žáků a v předmětu chemie též signifikantní vliv na osvojené znalosti.
cze
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.language.iso
cze
dc.publisher
Česká společnost chemická
dc.relation.ispartof
Chemické listy
dc.subject
education
eng
dc.subject
teaching aids
eng
dc.subject
Corinth application
eng
dc.subject
3D models
eng
dc.subject
motivation
eng
dc.title
Vzdělávací 3D modely Corinth a jejich využití ve výuce chemie a ostatních přírodovědných předmětů
cze
dc.title.alternative
The Corinth Educational 3D Models and Their Use in Teaching Chemistry and Other Science Subjects
The teaching of chemistry, as well as other science subjects, faces the need to visualize a large part of the educational content. One of the new visualization tools is the Corinth application which currently includes approx. 1,500 objects, most of them having been created as 3D models. The pedagogical research on the use of the Corinth application in the school practice was carried out in the Hradec Králové Region in 2019. The results of the research showed that the Corinth application has a positive effect on internal motivation of pupils in science subjects and a significant effect on the acquired knowledge in chemistry.