• Analýza datového skladu řetězce lékáren a aplikace pro reportování 

      Autor: Trčka Jakub; Vedoucí práce: Bittner Matyáš; Oponent práce: Quast Karel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-10)
      Práce se zaměřuje na proces zavedení nástroje pro datovou analytiku v malém řetězci lékáren. Proces začíná analýzou podniku a jeho datových zdrojů. Část práce je věnována teoretickému základu v oblasti datových skladů. S ...
    • Implementace prostředí pro experimentování s grafovými databázemi 

      Autor: Karvánková Radka; Vedoucí práce: Valenta Michal; Oponent práce: Quast Karel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-09)
      Tato bakalářská práce se věnuje návrhu a implementaci prostředí pro testování grafových databází. Na základě analýzy je prostředí řešeno sadou skriptů psaných v programovacím jazyce Python. Výsledek praktické části umožňuje ...
    • Implementace prostředí pro experimentování s grafovými databázemi 

      Autor: Karvánková Radka; Vedoucí práce: Valenta Michal; Oponent práce: Quast Karel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-16)
      Tato bakalářská práce se věnuje návrhu a implementaci prostředí pro testování grafových databází. Na základě analýzy je prostředí řešeno sadou skriptů psaných ve skriptovacím programovacím jazyce Python. Výsledek praktické ...
    • Modifikace hry Sokoban pro OS Android 

      Autor: Abu Nofal Karím; Vedoucí práce: Balík Miroslav; Oponent práce: Quast Karel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-16)
      Tato práce se zabývá vývojem vlastní verze již vydané hry Sokoban. Text obsahuje seznámení se stávajícími verzemi této hry, pravidly a navrženými změnami. Hlavním cílem bylo navrhnout, implementovat a uživatelsky otestovat ...
    • Návrh a prototypová implementace aplikační vrstvy nad metadatovým úložištěm projektu Manta 

      Autor: Bernát Ondrej; Vedoucí práce: Valenta Michal; Oponent práce: Quast Karel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)
      Táto diplomová práca sa zaoberá návrhom a prototypovou implementáciou aplikačnej vrstvy nad metadatovým úložiskom. Metadatové úložisko je implementované formou grafovej databázy so značne zložitým a neprehľadným dátovým ...
    • Vývoj multiplatformní mobilní aplikace pro správu elektronických receptů 

      Autor: Roubíček Marek; Vedoucí práce: Oliva Petr; Oponent práce: Quast Karel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-09)
      Práce se zabývá nástroji pro multiplatformní vývoj mobilních aplikací, které díky znalosti jedné technologie umožňují vyvíjet aplikace na více platforem současně. Dále jsou vysvětleny principy technologie Xamarin, použité ...