Prohlížení dle předmětu "počítačová hra"
Zobrazují se záznamy 1-8 z 8
-
Automatický provisioning herních serverů pomocí cloudové image
; Vedoucí práce: Vondra Tomáš; Oponent práce: Mlejnek Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-02)Tato práce se zabývá problematikou automatického nasazování herních serverů a jejich provozu v cloudovém prostředí. Zkoumá možnosti nasazování aplikací v cloudu za účelem nalezení nejefektivnějšího způsobu a popisuje ... -
Do roboty! Samoorganizující se model starověké vesnice.
; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Evan Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-19)Tato práce se zabývá simulací samoorganizujícího modelu starověké vesnice a její vizualizací. Vesnice je zasazena do náhodně generovaného dynamického prostředí. Vesničané se rozhodují pro dostupné akce na základě znalosti ... -
Generátor fantasy interiérů
; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Chludil Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)Počítačové hry jsou součástí lidských životů již desítky let. Zatímco dříve měla o počítačové hry zájem pouze úzká skupina lidí, dnes je toto odvětví schopné konkurovat filmovému průmyslu - ať už počtem lidí podílejících ... -
Magitech - Generátor dungeonů
; Vedoucí práce: Matoušek Jan; Oponent práce: Vesecký Adam
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou procedurálního generátoru herních prostředí - dungeonů - pro hru Magitech. V práci jsou analyzovány metody procedurálního generování obsahu, které mohou být použity pro generování ... -
Magitech - Modul interakce hráče s nehráčskými postavami
; Vedoucí práce: Matoušek Jan; Oponent práce: Glazar Filip
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)Tato práce se zabývá vývojem systému interakce mezi hráčem a NPC pro hru MagiTech. Na základě analýzy her stejného žánru jsou navrženy jednotlivé moduly, které tvoří celý systém. Práce také obsahuje komentář k implementaci ... -
Počítačová hra zpracovávající skalní lezení
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Janovský Roman
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-27)V této práci jsem navrhl počítačovou hru s herní mechanikou zpracovávající skalní lezení. Cílem bylo vytvořit takovou mechaniku která by lezení zpracovávala co nejrealističtěji a umožňovala hráči maximální interakci. Návrh ... -
Realizace asymetrické kooperativní hry - 3D prostředí
; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)Tato práce popisuje vývoj asymetrické kooperativní hry I'm In pro dva hráče. Každý z hráčů hraje na svém zařízení v roli agenta nebo hackera a pomocí verbální komunikace společně plní mise. Tato práce se zaměřuje na část ... -
Realizace asymetrické kooperativní hry - manuál
; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)Tato práce se zabývá tvorbou asymetrické kooperativní počítačové hry I'm In pro dva hráče. Hráči mají různé role (agent a hacker) a plní společně pomocí verbální komunikace dané hádanky, přičemž každý hraje na svém zařízení. ...