Prohlížení dle předmětu "počítačová grafika"
Zobrazují se záznamy 1-15 z 15
-
Aplikace pro výuku programování 3D grafiky
; Vedoucí práce: Felkel Petr; Oponent práce: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-03)Práce se zaměřuje na implementaci webové aplikace pro podporu výuky programování počítačové grafiky, jejímž cílem je usnadnit studentům pochopení vývoje grafických aplikací ve WebGL. Základem aplikace jsou demonstrační ... -
FitLife - hra o studiu na FIT
; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Bernhauer David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)Tato bakalářská práce se zabývá rozborem a finalizací studentského videoherního projektu Fit-Life. Hra je vyvíjena dvěma vývojáři, a tak proces finalizace probíhá současně ve dvou pracích. Obě práce se zaměřují na vylepšení ... -
Implementace zobrazovacího systému v jazyce Rust
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-10)Vulkan je dnes de-facto štandardom pre otvorené mnoho-platformové vykresľovanie grafiky v reálnom čase. Vývojári môžu vďaka Vulkanu naplno využiť silu grafických kariet na mnohých platformách vďaka jeho jednotnému dizajnu. ... -
Kolaborativní vykreslování pro pomalá GPU v mobilních zařízeních
; Vedoucí práce: Sojka Michal; Oponent práce: Ambrož David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-01-30)Mobilní telefony se v posledních letech staly velmi populární platformou pro hraní her a jsou největším trhem pro počítačové hry. Jejich hlavní výhody, malé rozměry a provoz na baterii, jsou zároveň jejich největší slabinou. ... -
Návrh a implementácia voxelového enginu
; Vedoucí práce: Pauš Petr; Oponent práce: Šimeček Ivan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)Táto bakalárska práca sa zaoberá tvorbou enginu pre vykresľovanie voxelových scén. Analyzuje existujúce riešenia, metódy renderovania, kolízií a procedurálnej generácie terénu. Popisuje programovací vzor ECS a optimalizačný ... -
Praktické vyučování podporované počítačem
; Vedoucí práce: Svoboda Emanuel; Oponent práce: Štemberk Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-16)Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je zachycen historický vývoj zobrazování objektů a způsoby tvorby grafiky pomocí počítače. V návaznosti na didaktické zásady jsou tu ... -
Prohlížeč scény v aplikaci I3T
; Vedoucí práce: Felkel Petr; Oponent práce: Richtr Radek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-17)Práce rozšiřuje aplikaci na výuku grafických transformací I3T o nový 3D prohlížeč scény. Ten zobrazuje efekty transformačních matic, jež uživatel může flexibilním editorem matic interaktivně upravovat. Výsledný prohlížeč ... -
Převedení krabiček v interaktivním nástroji na výuku transformací do knihovny ImGui
; Vedoucí práce: Felkel Petr; Oponent práce: Chludil Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)Tato práce řeší modernizaci nástroje I3T, který nedosahuje požadovaných standardů, kladených na moderní výukové nástroje. Celá modernizace nástroje I3T je řešena v několika závěrečných pracích. Tato konkretní práce se ... -
Přímé zobrazování procedurálních modelů
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Káčerik Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-08)Projekty ve oboru 3D grafiky mohou být zaměřeny na renderování obrovských scén s velkým počtem objektů. Člověk není schopen je vytvořit manuálně za krátkou dobu. Pro řešení tohoto problému objekty mohou být vytvořeny ... -
Restrukturalizace interaktivního nástroje na výuku transformací I3T a reimplementace grafického rozhraní pomocí knihovny Dear ImGui
; Vedoucí práce: Felkel Petr; Oponent práce: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-25)I3T je nástroj pro interaktivní výuku transformací. V současné době však neuspokojuje potřeby svých uživatelů. Má nepřívětivé zastaralé uživatelské rozhraní a není multiplatformní. Text se zabývá analýzou původního řešení ... -
Testování užitečnosti nástroje pro výuku transformací
; Vedoucí práce: Felkel Petr; Oponent práce: Schmidt Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-19)Transformace jsou v počítačové grafice velmi důležité, proto vznikl program I3T pro jejich výuku. Bohužel program má zastaralou grafiku a špatné ovládání - uživatel se v něm nedokáže bez návodu orientovat. Proto jsem ... -
Tutoriály pro nástroj na výuku geometrických transformací
; Vedoucí práce: Felkel Petr; Oponent práce: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-25)Interaktivní nástroj I3T určený k výuce 3D transformací je projekt rozvíjený pod Katedrou počítačové grafiky a interakce, FEL, ČVUT. Uvnitř tohoto nástroje dosvad scházel systém pro tvorbu a realizaci výukových lekcí. Cílem ... -
Vulkan API: sada výukových renderovacích scén
; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Šimeček Ivan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)Bakalárska práca sa zaoberá knižnicou Vulkan API a jej praktickým využitím. Cieľom je pritom zmapovať často využívané funkcionality knižnice Vulkan API. Ďalším cieľom je uviesť čitateľa do niektorých pojmov používaných v ... -
Vytváření zásuvných modulů pro Adobe Photoshop
; Vedoucí práce: Buriánek Jan; Oponent práce: Chludil Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-20)Tato bakalářská práce se věnuje postupu při vytváření zásuvných modulů pro aplikaci Adobe Photoshop. Práce také poskytuje základní informace o tom, co jsou zásuvné moduly, jak fungují a jak se vytváří. Dále jsou v práci ... -
Využití strojového učení v doméně umělecké stylizace
; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Collomosse John
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-20)Vzestup digitálního zpracování obrazu přinesl mnoho vylepšení, která dnešní uměli považují za nezbytná, nicméně automatizace přenosu výtvarného stylu po dlouhá léta zůstávala těžko dosažitelným cílem. Její snahou je změnit ...