Prohlížení dle předmětu "hry s neúplnou informací"
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
-
Heuristické evaluační funkce pro šachy s neúplnou informací
; Vedoucí práce: Seitz Dominik Andreas; Oponent práce: Kléma Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-10)Využití evalučních funkcí v řešení her s úplnou informací vedlo k dosažení nadlidských výkonů v několika hrách, jako šachy nebo Go. V oblasti velkých her s neúplnou informací, výzkum mířil především na poker, který má dobré ... -
Limitations of Reinforcement Learning Algorithms in Imperfect Information Games
; Vedoucí práce: Lisý Viliam; Oponent práce: Gavenčiak Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-22)Tato práce zkoumá vlastnosti algoritmů posilovaného učení aplikovaných ve hrách s neúplnou informací. Hry s neúplnou informací jsou složitější než ostatní prostředí v nichž jsou algoritmy posilovaného učení běžně využívány, ... -
Prořezávání pro výpočet nejlepší odpovědi v extensivních hrách s neúplnou informací
; Vedoucí práce: Bošanský Branislav; Oponent práce: Klíma Matěj
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-04)Tato práce se zabývá identifikováním a přezkoumáním existujících metod pro výpočet přesné nejlepší odpovědi. Je poskytnut popis a implementace algoritmu přesné nejlepší odpovědi s prořezáváním inspirovaný [ Bos14 ] rozšířený ... -
Prořezávání pro výpočet nejlepší odpovědi v extensivních hrách s neúplnou informací
; Vedoucí práce: Bošanský Branislav; Oponent práce: Klíma Matěj
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-08-29)Tato práce se zabývá identifikováním a přezkoumáním existujících metod pro výpočet přesné nejlepší odpovědi. Je poskytnut popis a implementace algoritmu přesné nejlepší odpovědi s prořezáváním inspirovaný [ Bos14 ] rozšířený ... -
Využití metody regularizace odměn ve hrách s neúplnou informací
; Vedoucí práce: Kubíček Ondřej; Oponent práce: Grus Josef
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)Regularizace odměn se ukázala jako užitečná technika pro algoritmy posilovaného učení určené k řešení her s neúplnou informací. Jeden takový algoritmus používající tuto techniku je nedávno vyvinutý algoritmus Regularizovaná ...