• 3D hra s otevřeným světem pro Android 

      Autor: Adam Novák; Vedoucí práce: Půlpitel Martin; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-29)
      Tato práce se zabývá návrhem a implementací prototypu hry využívající Unity Data-Oriented Technology Stack (DOTS). Cílem práce je prozkoumat možnosti a potenciál DOTS, který je nyní v ranném stádiu vývoje. Unity prezentuje ...
    • Analýza metodik vývoje izometrických 2D her 

      Autor: Jan Glaser; Vedoucí práce: Vesecký Adam; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-03)
      Tato práce se zaměřuje na analýzu vývoje izometrických 2D her. Důraz je kladen na tvorbu izometrických 2D textur. Součástí práce je aplikace umožňující automatickou tvorbu takovýchto textur z 3D modelovacích nástrojů, a ...
    • Dráček IV - Optimalizace uživatelského rozhraní 

      Autor: Šárka Švábová; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Pavlíčková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-19)
      Cílem této práce je navrhnout nové uživatelského rozhraní aplikace Dráček, která je vyvíjena od roku 2015. Aplikace má pomoci žákům 1. až 5. třídy s procvičováním matematických dovedností a zároveň umožnit učitelům zadávat ...
    • Implementace hry Inpemo 

      Autor: Michal Šveigr; Vedoucí práce: Balík Miroslav; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-03)
      Tato diplomová práce se věnuje návrhu a implementaci online hry pro více hráčů Inpemo. Hra je určena pro operační systém Microsoft Windows 10 a vychází z existujícího herního návrhového dokumentu. První část práce uvede ...
    • JIŽNÍ MĚSTO PŘÁTELSKÉ K DĚTEM - INTEGRACE HRY DO VEŘEJNÉHO PROSTORU 

      Autor: Petra Pchálková; Vedoucí práce: Rehwaldt Till; Oponent práce: Matoušková Radka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
      Diplomová práce je zpracována ve dvou částech. První ´teoreticko-analytická´ představující souvislosti městského plánování přátelského k dětem. Druhá ´návrhová část´ představuje stanovenou strategii plánování přátelského ...
    • Materská škola Nové Dvory 

      Autor: Adriána Maslíková; Vedoucí práce: Tuček Ondřej; Oponent práce: Blažková Anna
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-17)
      Nová urbanistická zástavba Nové Dvory v Prahe 4 na stanici metra D vznikla v spolupráci s Pražskou developerskou spoločnosťou, a ponúka množstvo pozemkov k návrhu bytových stavieb, polyfunkčných domov či občianských objektov. ...
    • Mateřská škola Nové Dvory 

      Autor: Viktoria Nováková; Vedoucí práce: Tuček Ondřej; Oponent práce: Blažková Anna
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-17)
      Stavba je součástí nově plánované zástavby Nové Dvory v Praze 4. Základním konceptem je rozdělení kvádru s podstavou čtverce na několik menších kvádrů a jejich následné posunutí z výchozí polohy. Hmota školky se skládá ze ...
    • Modulární volnočasová zóna 

      Autor: Leila Tolarová; Vedoucí práce: Streit Filip; Oponent práce: Strnadová Alice
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-12)
      V rámci mé bakalářské práce jsem vytvořila modulární sestavu prvků do lezeckého centra. Jednotlivé dřevěné prvky lze přeskládat do různých seskupení. Dají se tedy využívat jako dětský koutek pro děti lezců, jako prostor k ...
    • Možnosti tvorby jednoduchých her na platformě chatbot 

      Autor: Alina Kidenko; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Hrabák Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
      Tato bakalářská práce se zabývá využitím technologie chatbot v oblasti detektivních her. Cílem práce bylo zjistit, jestli chatbot je vhodnou platformou pro tvorbu detektivních her. Práce také popisuje metodiku překlopení ...
    • Návrh a implementace hry s tematikou finanční gramotnost pro děti 

      Autor: Anna Vičíková; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Klíma Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-02)
      Cílem práce je implementovat minimálně první funkční verzi hry, která bude obsahovat všechny funkčnosti na základě herního návrhu. Tato verze je následně otestována pomocí uživatelských testů. Práce se dále zabývá analýzou, ...
    • Platformová hra pro Android v Unity engine 

      Autor: Jakub Dřímal; Vedoucí práce: Šebek Jiří; Oponent práce: Kukačka David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-10)
      Tato práce se zabývá vytvořením mobilní hry pro platformu Android v herním engine Unity. Součástí práce je porovnání nejznámějších herních enginů a podrobnější analýza zvoleného editoru. Dále práce popisuje návrh hry v ...
    • Počítačová hra - realtime strategie inspirovaná hrou Starcraft 

      Autor: Jakub Hrabálek; Vedoucí práce: Balík Miroslav; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
      Cílem bakalářské práce je zejména implementace počítačové hry žárnu strategie v reálném čase. Jsou popsány základní mechaniky a principy hry. Práce se zabývá analýzou a návrhem hry a popisem řešení problémů a algoritmů, ...
    • SAGE2 - Vstupní zařízení a ovládání platformy 

      Autor: Kristýna Böhmová; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Melnikov Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-30)
      Tato práce se zabývá možností propojení herních vstupních zařízení se SAGE systémem. Rozebírá základní informace o vstupních zařízení a architektuře SAGE. Na základě podrobné analýzy, testovaní a implementace několika ...
    • Systém pro podporu gild ve hře Deep Town 

      Autor: Daniel Hampl; Vedoucí práce: Suchánek Marek; Oponent práce: Hrončok Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-14)
      Tato bakalářská práce popisuje management gild v mobilní hře Deep Town a analyzuje nynější způsoby sběru dat o hráčích z této hry. Následně je navrhnut efektivnější způsob sběru dat, který je poté využit pro tvorbu modulárního ...
    • Tahová strategie pro Android 

      Autor: Dorian Řehák; Vedoucí práce: Balík Miroslav; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-15)
      Bakalářská práce popisuje návrh a implementaci 2D herního enginu a na něm založené hry žánru tahové strategie pro OS Android implementovaných v programovacím jazyce Java. Hra obsahuje umělou inteligenci v režimu hry jednoho ...
    • Výuková aplikace ve Virtuální Realitě 

      Autor: Jordan Moravenov; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Žára Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-25)
      Popularita VR technologie rapidně roste a taktéž i počet her pro VR. Nicméně pouze malý zlomek z nich je výukových. Když se podíváme na aktuální stav vývoje tzv. vážných her, tak vidímě tendenci odvracet se od gamifikace ...
    • ZÁKLADNÍ ŠKOLA 

      Autor: Adéla Filounová; Vedoucí práce: Koucký Roman; Oponent práce: Novák Jakub Filip
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
      Návrh základní školy v Praze, v oblasti, kde se město začíná měnit v okrajovou zástavbu. Škola navazuje na vizi revitalizace Plzeňské ulici a využívá odhalený motolský potok na svém pozemku. Obohacuje oblast o novou občanskou ...