• Analýza marketingové strategie a inovačních příležitostí vybraného podniku 

      Autor: Dominik Ivanov; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Jemala Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-18)
      Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií a inovačními příležitostmi vybraného podniku. Cílem práce je zanalyzovat marketingovou strategii vybraného podniku napříč všemi komunikačními kanály ve srovnání s konkurencí ...
    • Architektura škálovatelné komponenty košíku pro e-shop 

      Autor: Jiří Košata; Vedoucí práce: Bojko Vojtěch; Oponent práce: Valenta Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-02-04)
      Práce se zabývá analýzou současného stavu komponenty košíku e-shopu Alza.cz z pohledu jeho technického řešení. Důraz je kladen na klíčové požadavky které zde musí být řešeny a to jakým způsobem jim benefitují či je omezují ...
    • Automatizovaná dynamická cenotvorba pro e-shop na základě dat 

      Autor: Jiří Moravčík; Vedoucí práce: Mrkos Jan; Oponent práce: Seitz Dominik Andreas
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-01)
      V této práci navrhujeme nový přístup k dynamické cenotvorbě v prostředí e-commerce, konkrétně internetového obchodu s módou. Poprvé se pokusíme využít metod offline zpětnovazebního učení a napodobovacího učení v oblasti ...
    • Dlouhodobé dopady pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování 

      Autor: Michaela Němcová; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Dobrucká Lucia
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
      Cílem bakalářské práce je ověření dopadů pandemie na spotřebitelské chování a návrh doporučení pro minimalizaci dopadů na podnikání B2C. V procesu tvorby bakalářské práce bylo využito vícezdrojového sběru informací z odborné ...
    • Frontend administrace e-shopu 

      Autor: Martin Dvořák; Vedoucí práce: Hunka Jiří; Oponent práce: Malec Oldřich
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-16)
      Práce se zaměřuje na vytvoření části systému pro administraci e-shopů. Při řešení problému byl zkoumán aktuálně používaný systém. Ten bylo třeba nahradit, protože nebyl snadno udržovatelný a rozšiřitelný. Vytvořené řešení ...
    • Frontend administrace e-shopu - objednávky 

      Autor: Martin Salaj; Vedoucí práce: Hunka Jiří; Oponent práce: Kudrna Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-23)
      Cílem této práce je vytvořit moderní a efektivní webovou aplikaci pro správu objednávek v elektronických obchodech pro administrátory. Zaměřuje se na analýzu návrhu uživatelského rozhraní pro úpravu objednávek, implementaci ...
    • Logistika v internetové společnosti 

      Autor: Ondřej Kopta; Vedoucí práce: Březina Edvard; Oponent práce: Pilát Daniel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-11)
      Předmětem této bakalářské práce "Logistika v internetové společnosti" je analýza současného stavu logistiky internetového obchodu ve společnosti AUTO KOPTA s.r.o., nalezení slabých stránek a hrozeb a návrh na jejich úpravu ...
    • Marketingová strategie malé firmy v oblasti informačních technologií 

      Autor: Jakub Kašpar; Vedoucí práce: Dobiáš Martin; Oponent práce: Wiedeman Aleš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-30)
      Tato diplomová práce se zabývá navržením a rozvojem marketingové strategie, která má sloužit pro vylepšení fungování a konkurenceschopnosti malé IT firmy. Práce popisuje obecné marketingové nástroje, jež jsou dále aplikovány ...
    • Optimalizace logistické firmy 

      Autor: Denys Levin; Vedoucí práce: Skolilová Petra; Oponent práce: Kouba Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-08)
      Předmětem bakalářské práce je navržení optimalizace obchodního modelu logistických firem osobní letecké dopravy. Je zde charakterizováno podnikání logistických firem v osobní letecké dopravě, obchodní modely používané ...
    • Problematika bezpečnostních procesů při letecké přepravě pošty 

      Autor: Kateřina Matasová; Vedoucí práce: Sýkora Viktor; Oponent práce: Vokáč Roman
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-16)
      Problematika bezpečnostních procesů při přepravě letecké pošty spočívá, především v ne\-vě\-do\-mos\-ti odesílatele o zakázaných předmětech v leteckých poštovních zásilkách. Zásilky přijímané k vnitrostátní poštovní přepravě ...
    • Uvedení B2C značky ve specifických podmínkách segmentu sportovního oblečení 

      Autor: Kamila Merad; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Daňková Leona
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
      Předložená bakalářská práce je zaměřena především na charakteristiku obchodování na internetu v rámci B2C e-commerce v České republice, definování výhod a nevýhod pro prodávajícího a spotřebitele, popis marketingu. V první ...
    • Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh 

      Autor: Filip Švabovský; Vedoucí práce: Zadražilová Dana; Oponent práce: Jakešová Patricia
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-08-31)
      Cieľom tejto diplomovej práce zhodnotenie kritických faktorov úspešnej expanzie českého e-shopu v oblasti FMCG Rohlik na nemecký trh. Práca pozostáva z dvoch hlavných častí – teoretická a praktická časť. V teoretickej časti ...