Prohlížení dle předmětu "e-commerce"
Zobrazují se záznamy 1-12 z 12
-
Analýza marketingové strategie a inovačních příležitostí vybraného podniku
; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Jemala Marek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-18)Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií a inovačními příležitostmi vybraného podniku. Cílem práce je zanalyzovat marketingovou strategii vybraného podniku napříč všemi komunikačními kanály ve srovnání s konkurencí ... -
Architektura škálovatelné komponenty košíku pro e-shop
; Vedoucí práce: Bojko Vojtěch; Oponent práce: Valenta Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-02-04)Práce se zabývá analýzou současného stavu komponenty košíku e-shopu Alza.cz z pohledu jeho technického řešení. Důraz je kladen na klíčové požadavky které zde musí být řešeny a to jakým způsobem jim benefitují či je omezují ... -
Automatizovaná dynamická cenotvorba pro e-shop na základě dat
; Vedoucí práce: Mrkos Jan; Oponent práce: Seitz Dominik Andreas
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-01)V této práci navrhujeme nový přístup k dynamické cenotvorbě v prostředí e-commerce, konkrétně internetového obchodu s módou. Poprvé se pokusíme využít metod offline zpětnovazebního učení a napodobovacího učení v oblasti ... -
Dlouhodobé dopady pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Dobrucká Lucia
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)Cílem bakalářské práce je ověření dopadů pandemie na spotřebitelské chování a návrh doporučení pro minimalizaci dopadů na podnikání B2C. V procesu tvorby bakalářské práce bylo využito vícezdrojového sběru informací z odborné ... -
Frontend administrace e-shopu
; Vedoucí práce: Hunka Jiří; Oponent práce: Malec Oldřich
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-16)Práce se zaměřuje na vytvoření části systému pro administraci e-shopů. Při řešení problému byl zkoumán aktuálně používaný systém. Ten bylo třeba nahradit, protože nebyl snadno udržovatelný a rozšiřitelný. Vytvořené řešení ... -
Frontend administrace e-shopu - objednávky
; Vedoucí práce: Hunka Jiří; Oponent práce: Kudrna Libor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-23)Cílem této práce je vytvořit moderní a efektivní webovou aplikaci pro správu objednávek v elektronických obchodech pro administrátory. Zaměřuje se na analýzu návrhu uživatelského rozhraní pro úpravu objednávek, implementaci ... -
Logistika v internetové společnosti
; Vedoucí práce: Březina Edvard; Oponent práce: Pilát Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-11)Předmětem této bakalářské práce "Logistika v internetové společnosti" je analýza současného stavu logistiky internetového obchodu ve společnosti AUTO KOPTA s.r.o., nalezení slabých stránek a hrozeb a návrh na jejich úpravu ... -
Marketingová strategie malé firmy v oblasti informačních technologií
; Vedoucí práce: Dobiáš Martin; Oponent práce: Wiedeman Aleš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-30)Tato diplomová práce se zabývá navržením a rozvojem marketingové strategie, která má sloužit pro vylepšení fungování a konkurenceschopnosti malé IT firmy. Práce popisuje obecné marketingové nástroje, jež jsou dále aplikovány ... -
Optimalizace logistické firmy
; Vedoucí práce: Skolilová Petra; Oponent práce: Kouba Marek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-08)Předmětem bakalářské práce je navržení optimalizace obchodního modelu logistických firem osobní letecké dopravy. Je zde charakterizováno podnikání logistických firem v osobní letecké dopravě, obchodní modely používané ... -
Problematika bezpečnostních procesů při letecké přepravě pošty
; Vedoucí práce: Sýkora Viktor; Oponent práce: Vokáč Roman
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-16)Problematika bezpečnostních procesů při přepravě letecké pošty spočívá, především v ne\-vě\-do\-mos\-ti odesílatele o zakázaných předmětech v leteckých poštovních zásilkách. Zásilky přijímané k vnitrostátní poštovní přepravě ... -
Uvedení B2C značky ve specifických podmínkách segmentu sportovního oblečení
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Daňková Leona
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)Předložená bakalářská práce je zaměřena především na charakteristiku obchodování na internetu v rámci B2C e-commerce v České republice, definování výhod a nevýhod pro prodávajícího a spotřebitele, popis marketingu. V první ... -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
; Vedoucí práce: Zadražilová Dana; Oponent práce: Jakešová Patricia
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-08-31)Cieľom tejto diplomovej práce zhodnotenie kritických faktorov úspešnej expanzie českého e-shopu v oblasti FMCG Rohlik na nemecký trh. Práca pozostáva z dvoch hlavných častí – teoretická a praktická časť. V teoretickej časti ...