• Využití metody Mystery Shopping v průmyslovém podniku 

      Autor: Lucie Jelínková; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Emrová Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Bakalářská práce se zabývá jednou z metod marketingového výzkumu zvanou Mystery Shopping. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část pojednává o marketingovém výzkumu, jeho metodách, technikách, ...
    • Zefektivnění personální politiky ve vybraném zdravotnickém zařízení 

      Autor: Andrea Vodochodská; Vedoucí práce: Hospodková Petra; Oponent práce: Dvořáková Zuzana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-18)
      Hlavním cílem práce je vytvoření souboru opatření vedoucích k zefektivnění systému hodnocení zaměstnanců ve vybraném oddělení FN Motol. K dosažení tohoto cíle bylo zapotřebí zanalyzovat oblast personální politiky ve ...