Prohlížení dle předmětu "Počítačová grafika"
Zobrazují se záznamy 1-12 z 12
-
3D modelování kompresorových lopatek
; Vedoucí práce: Linkeová Ivana; Oponent práce: Fürst Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-24)Předmětem diplomové práce bylo vytvoření parametrického 3D CAD modelu kompresorové lopatky NASA rotor 37 jako vhodné testovací geometrie pro analýzu numerických modelů. Za tímto účelem bylo provedeno odvození matematických ... -
Model oblohy pro systém VRUT
; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací modulu pro simulaci oblohy, který může být použit v systému VRUT. Práce se dále zaměřuje na implementaci samostatné aplikace, která podporuje vzdušnou perspektivu při ... -
Návrh moderního vysoko-úrovňového grafického API
; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Felkel Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)Příchod grafického, nízko-úrovňového grafického rozhraní Vulkan v roce 2016 přinesl pro developery příležitost využít vykreslovací a výpočetní schopnosti dnešních grafických karet na mnoha platformách a s vysokým výkonem. ... -
Porovnání metod simulace písku a jejich aplikace na simulaci sněhu
; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Felkel Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-07)Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu existujících metod simulace písku v rámci počítačové grafiky a cílí na porovnání těchto metod zároveň s analýzou jejich nedostatků. Práce také zkoumá podobnost simulace písku a ... -
Přenos ručně kresleného stylu na základě předlohy
; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Šroubek Filip
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-12-06)Po více než dvacet let se výzkumníci zabývají problematikou přenosu výtvarného stylu pokroku a obrazy generované počítačem vypadjí téměř jako reálná díla, z dané předlohy na jiný obrázek. Ačkoli v této oblasti došlo k ... -
Simulace zvětrávání hornin
; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-09)Tato bakalářská práce pojednává o simulacích zvětrávání v rámci počítačové grafiky a současně navrhuje implementaci aplikace, která umožňuje simulaci zvětrávání skal. Aplikace umožňující automatickou generaci věrohodných ... -
Sledování paprsku v réalném čase v Unity
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Pospíšil Adam
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-26)Práce se zabývá zmapováním možností sledování paprsku v reálném čase v Unity a chováním této funkce v herním nasazení. -
Sledování paprsku v réalném čase v Unity
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Pospíšil Adam
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-08)Práce se zabývá zmapováním možností sledování paprsku v reálném čase v Unity a chováním této funkce v herním nasazení. -
Tvorba realistického prostředí pomocí fotogrametrie
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)Při tvorbě realistických prostředí do her chceme dosáhnout maximální věrohodnosti naší scény a zároveň chceme, aby se vše vykreslovalo v reálném čase. Tvorba realistických porostů, stromů a povrchů může být poměrně složitý ... -
Využití NeRF v rámci husté rekonstrukce
; Vedoucí práce: Polic Michal; Oponent práce: Kulhánek Jonáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)Tato práce poskytuje přehled metod využívaných k syntéze nových snímků 3D scény, které jsou založené na metodě Neural Radiance Fields. Klade si za cíl zlepšit metodu mip-NeRF s využitím husté informace o hloubce. Toho je ... -
Využití vícesnímkové fotogrammetrie v dopravních interaktivních simulacích
; Vedoucí práce: Orlický Adam; Oponent práce: Piksa Ondřej
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)Tato práce se zabývá možným využitím vícesnímkové fotogrammetrie při tvorbě scén do vozidlových simulátorů. Na základě analýzy dostupných metod pro zjednodušení 3D modelů získaných pomocí fotogrammetrie je vybrána optimální ... -
Vzorové přípravy pro výuku odborného předmětu Počítačová grafika
; Vedoucí práce: Mrázková Kateřina; Oponent práce: Svoboda Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-09)Cílem bakalářské práce je vytvoření vzorových příprav pro výuku odborného předmětu Počítačová grafika. Přípravy by měly sloužit k atraktivní a kvalitní výuce programu ArchiCAD na středních školách stavebních, obor vzdělání ...