• Datově-řízená sekvenční dynamická cenotvorba v dopravě 

      Autor: Ondřej Stejskal; Vedoucí práce: Mrkos Jan; Oponent práce: Urbanovská Michaela
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-01)
      This thesis deals with the problem of sequential dynamic pricing in mobility. It focuses on the domains with a limited number of resources, where the customers are buying products constructed from these resources. When we ...
    • Detekce nevýhodných individuálních rozhodnutí pro hru s fantastickými prvky 

      Autor: Štěpán Műller; Vedoucí práce: Jakubec Pavel; Oponent práce: Urbanovská Michaela
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-08)
      Odvětví elektronických sportů se v posledních letech rychle rozrůstalo a podle odhadů bude růst nadále. Hráči mají zájem se v hraní zdokonalovat, někteří se proto kromě hraní dívají na profesionální hráče nebo si najímají ...
    • Návrh metodiky testu srozumitelnosti řeči obdobné ITU-T P.807 s paralelní zátěží s využitím virtuální reality 

      Autor: Urbanovská Michaela; Vedoucí práce: Holub Jan; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-24)
      Srozumitelnost řeči je důležitým faktorem a subjektivní testy, které se provádějí ve standardizovaném laboratorním prostředí jako je doporučeno v ITU-T P.807 [2], nevykazují stejné výsledky jako testy, které jsou prováděny ...
    • Použití automatizovaného plánování pro inteligentní chování hráče v tahové počítačové hře 

      Autor: Dinh Dinh Truong; Vedoucí práce: Urbanovská Michaela; Oponent práce: Štolba Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
      Cílem této práce je automatizovat řešení tahové počítačové hry, Lara Croft GO. Řešení jsou generována pomocí klasického plánování prostřednictvím doménově specifických a doménově nezávislých plánovačů. Nejprve se zabýváme ...
    • Predikování jevů přidružených fotbalovým výsledkům 

      Autor: Erik Vaknin; Vedoucí práce: Hubáček Ondřej; Oponent práce: Urbanovská Michaela
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-15)
      Predikování výsledků fotbalových zápasů je v literatuře dobře zavedeným problémem. Dosud však bylo příliš málo práce věnováno predikování jevů přidružených těmto výsledkům, jako například zda bude celkový počet vstřelených ...
    • Reprezentace problémů klasického plánování pro učení heuristické informace grafovými neuronovými sítěmi 

      Autor: Tomáš Grim; Vedoucí práce: Urbanovská Michaela; Oponent práce: Trunda Otakar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-15)
      V oblasti umělé inteligence je klasické plánování považováno za důležitou součást výzkumu, která se zaměřuje na vývoj algoritmů a technik pro řešení problémů v deterministickém a plně pozorovatelném prostředí. Práce se ...
    • Zpřístupnění domén klasického plánování pro učení neuronových sítí 

      Autor: Radovan Tomala; Vedoucí práce: Urbanovská Michaela; Oponent práce: Hubáček Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-01)
      Tato práce rozvíjí téma nahrazování standardních přechodových a heuristických funkcí v klasickém plánování hlubokými neuronovými sítěmi. Byly naimplementovány tři nové domény: Peg solitaire, Painting robots a Multiagentní ...