• 10K SAGE2 Dashboard: Sada widgetů pro velkoplošnou obrazovku 

      Autor: Kuchynski Aleh; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-17)
      SAGE2 je platforma, která umožňuje týmům uživatelů manipulovat s jejich data na stěně složené z mnoha displejů. Pomocí webových technologií nabízí uživatelům možnost spolupráce s multimediálním kontentem v reálném čase. ...
    • 10K SAGE2 Dashboard: Sada widgetů pro velkoplošnou obrazovku 

      Autor: Meduna Radek; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-10)
      Tato bakalářská práce se věnuje analýze, návrhu a následné implementaci widgetů na platformě SAGE2. Cílem je stanovení konkrétních doporučení pro tvorbu aplikací pro SAGE2. Práce se zaměřuje zejména na kvalitní návrh a ...
    • 3D model fakulty 

      Autor: Oldřich Milec; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-19)
      Tato práce se zabývá vytvořením 3D modelu třetího patra Nové budovy Českého vysokého učení technického. Části tohoto modelu jsou vytvářeny procedurálně pomocí vytvořených pluginů do programu Blender. Jedná se především ...
    • Animace humanoidního 3D modelu 

      Autor: Oldřich Linhart; Vedoucí práce: Kubišta Jiří; Oponent práce: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-19)
      Tato práce se zabývá problematikou animace humanoidních postav. Cílem práce je seznámit čtenáře se základními pojmy a principy, které jsou spojené s vytvářením humanoidních 3D postav a jejich animací. Je popsán proces ...
    • Animovaný avatar pro výukovou aplikaci Dráček 

      Autor: Podaný Pavel; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-20)
      Aplikace Dráček představuje výukový program zaměřený na děti základních škol s poruchami učení. Tato práce se zabývá myšlenkou animovaných průvodců, rozborem jejich hlavních rysů a zkoumáním jejich úspěšnosti za účelem ...
    • Aplikace ARDesk - manipulace s objekty 

      Autor: Oliver Szöllösi; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-18)
      Táto bakalárska práca sa venuje vývoju nového spôsobu manipulácie s virtuálnymi objektmi v aplikácii ARDesk. Aplikácia ARDesk je výuková aplikácia určená pre študentov základných a stredných škôl využívajúca rozšírenú ...
    • Aplikace pro porovnávání algoritmů počítačového vidění 

      Autor: Kubišta Adam; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-16)
      Tato práce vytvořila nástroj pro porovnávání algoritmů počítačového vidění se zaměřením na rozpoznávání překážek. Práce analyzuje robotické vozítko, které je součástí inventáře SAGElabu na ČVUT. Data ze senzorů tohoto ...
    • Asterion - backend vizualizace časových os 

      Autor: Tomáš Růžička; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Bernhauer David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-26)
      Asterion je fiktivní svět psaný hráči pen&paper her na hrdiny. Spisovatelé se musejí orientovat ve sledu událostí, pokud se chtějí vyhnout nesrovnalostem. Projekt spojený s touto prací se snaží vytvořit aplikaci pro ...
    • Asterion - backend vizualizace časových os 

      Autor: Tomáš Růžička; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Bernhauer David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-02-03)
      Asterion je fiktivní svět psaný hráči pen&paper her na hrdiny. Spisovatelé se musejí orientovat ve sledu událostí, pokud se chtějí vyhnout nesrovnalostem. Projekt spojený s touto prací se snaží vytvořit aplikaci ...
    • Asterion - frontend vizualizace časových os 

      Autor: Michaela Zimmermannová; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Bernhauer David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-26)
      Tato práce se zabývá vizualizací časových událostí Asterionu na časové osy. Asterion je český fantasy svět pro hraní her na hrdiny, jehož historie je velmi spletitá a vizualizace si dává za cíl zjednodušit orientaci v ...
    • Babylon: Samoorganizující se parametrický model starověkého města 

      Autor: Laube Daniel; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-18)
      Práce se zabývá vytvořením a vizualizací samoorganizujícího se modelu města (Babylonu), s možností využití ve strategické hře, tematicky zasazené do období stavby Babylonské věže. Vytvořený model je optimalizován pomocí ...
    • Chůze ve velké výšce ve virtuální realitě 

      Autor: František Vančát; Vedoucí práce: Pauš Petr; Oponent práce: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-08)
      Bakalářská práce se zaměřuje na tvorbu aplikace využívající virtuální realitu. V této aplikaci uživatel chodí po prkně ve velké výšce. Součástí práce je průzkum podobných existujících her, včetně dotazníku, jehož výsledky ...
    • Digitální persona 

      Autor: Lukáš Marek; Vedoucí práce: Šedivý Jan; Oponent práce: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-17)
      Tato práce zkoumá potenciál digitálních person, mluvících postav kombinujících počítačovou grafiku s konverzační umělou inteligencí. Konverzační platforma Flowstorm a generátor postav, Metahuman Creator, byly použity při ...
    • Do roboty! Samoorganizující se model starověké vesnice. 

      Autor: Petr Bureš; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Evan Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-19)
      Tato práce se zabývá simulací samoorganizujícího modelu starověké vesnice a její vizualizací. Vesnice je zasazena do náhodně generovaného dynamického prostředí. Vesničané se rozhodují pro dostupné akce na základě znalosti ...
    • Dráček IV - serverová část 

      Autor: Kameník Martin; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-21)
      Práce se zabývá tvorbou nového serveru pro výukový systém Dráček. Cílem celéhoprojektuDráčekjevytvořenívýukovéaplikacepromobilnízařízenípro podporu výuky na základních školách. Pro účel ukládání dat využívá aplikace speciální ...
    • Dráček IV - Uživatelské rozhraní 

      Autor: Sivák Dominik; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-21)
      Táto bakalárska práca sa zaoberá analýzou, návrhom, implementáciou a testovaním úprav aplikácie, ktorá slúži ako jadro v modulárnom systéme aplikácií. Táto aplikácia je súčasťou projektu Dráček, ktorého cieľ je poskytnúť ...
    • Dynamické generování a vizualizace planety 

      Autor: Kravec Jaroslav; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-17)
      Práca sa zaoberá návrhom a tvorbou modulárneho systému na procedurálne generovanie detailných planét v reálnom čase a ich renderovaním na zariadeniach s vysokým rozlíšením. Vytvorený prototyp používa OpenGL na renderovanie ...
    • Educhild - uživatelské rozhraní dětské části android aplikace 

      Autor: Tereza Langová; Vedoucí práce: Hunka Jiří; Oponent práce: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Tato bakalářská práce se zabývá tématem návrhu uživatelského rozhraní dětské části vzdělávací aplikace Educhild, která zároveň slouží k limitaci jiných aktivit dítěte na mobilních zařízeních. Cílem práce bylo nejdříve ...
    • FitLife - hra o studiu na FIT 

      Autor: Duc Minh Pham; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Bernhauer David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Cílem této práce je navrhnout a dokončit hru FitLife. Na procesu finalizace hry se podílejí dva lidé, a proto bude proces rozdělen do dvou bakalářských prací. Tato práce se zaměří na softwarově inženýrský aspekt vývoje ...
    • FitLife - hra o studiu na FIT 

      Autor: David Mikulka; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Bernhauer David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
      Tato bakalářská práce se zabývá rozborem a finalizací studentského videoherního projektu Fit-Life. Hra je vyvíjena dvěma vývojáři, a tak proces finalizace probíhá současně ve dvou pracích. Obě práce se zaměřují na vylepšení ...