• Georeferencovaná rozšířená realita 

      Autor: Dominik Truong; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Janovský Roman
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)
      Tato práce popisuje vývoj mobilní aplikace s rozšířenou realitou využívající GPS lokalizaci. Aplikace načítá 3D scény v rámci scénáře vytvořeného editorem scén. Veškerá potřebná data si aplikace stahuje ze serveru. Aplikace ...
    • Operátorské stanoviště pro vizualizaci a řízení autonomních bezpilotních prostředků 

      Autor: Janovský Roman; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Rollo Milan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-25)
      Cílem mé diplomové práce je vytvoření vizualizace bezpilotních (leteckých) prostředků, která jsou malá a rychle se pohybují, a napojit tuto vizualizaci na AgentFly simulátor. Také zjišťuji, jestli je vhodné využít webových ...
    • Počítačová hra zpracovávající skalní lezení 

      Autor: Karel Petr; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Janovský Roman
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-27)
      V této práci jsem navrhl počítačovou hru s herní mechanikou zpracovávající skalní lezení. Cílem bylo vytvořit takovou mechaniku která by lezení zpracovávala co nejrealističtěji a umožňovala hráči maximální interakci. Návrh ...
    • Rozšířená realita (AR) v React Native 

      Autor: Nikita Grigoryev; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Janovský Roman
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-24)
      Tato bakalářská práce popisuje implementaci rozšíření do stávající mobilní aplikace o podporu rozšířené reality využívající GPS lokalizaci v React-Native. Aplikace načítá 3D scény v rámci scénáře vytvořeného editorem scén. ...
    • Víceuživatelský 3D editor na mobilní platformě 

      Autor: Janovský Roman; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Balata Jan
      Cílem mé bakalářské práce je vytvořit 3D editor bežící na mobilní platformě Android, ve kterém by se mohlo několik uživatelů zároveň podílet, nezávisle na sobě, na tvorbě jedné scény. Navíc je potřeba zjistit, zda-li je ...
    • Výuková aplikace s rozšířenou realitou ve vnitřním prostředí 

      Autor: Velemínský Adam; Vedoucí práce: Malý Ivo; Oponent práce: Janovský Roman
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-06)
      Tato bakalářská práce se zabývá vývojem Výukové aplikace s rozšířenou realitou pro mobilní systém Android. Aplikace je vyvíjena v herním enginu Unity3D s rozšířením Vuforia, poskytující rozšířenou realitu. V práci jsem ...