• Integrace a nasazení mobilní aplikace pro studenty znakového jazyka v organizaci Tichý svět 

      Autor: Jindřich Žák; Vedoucí práce: Valenta Michal; Oponent práce: Hlaváč Marián
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-04)
      Práce se zabývá vývojem multiplatformní mobilní aplikace pro výuku znakového jazyka a její integrací s existujícím e-learningovým systémem. Mobilní aplikace staví na funkčním prototypu vytvořeném v rámci bakalářské práce ...
    • Ovládání dronu za pomocí technik hand-trackingu 

      Autor: Matyáš Sojka; Vedoucí práce: Nováček Tomáš; Oponent práce: Hlaváč Marián
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-09)
      V dnešní době přibývá zajímavých možností, jak mohou uživatelé interagovat s virtuálním světem. Jedním ze způsobů, který je stále využívanější, je hand-tracking - snímání rukou uživatele. Tato práce se zabývá návrhem a ...
    • Systém pro správu leteckých soutěží 

      Autor: Ivan Harašta; Vedoucí práce: Glazar Filip; Oponent práce: Hlaváč Marián
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-26)
      Bakalářská práce se věnuje návrhu a implementaci webové aplikace, která slouží k evidování leteckých soutěží, konkrétně závodů větroňů. Zároveň aplikace umožňuje evidování výsledků a jejich vizualizaci.
    • Výuková aplikace pro systémy virtuální reality 

      Autor: Hlaváč Marián; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-18)
      Tato práce se zabývá zefektivněním procesu seznámení uživatelů s virtuální realitou v prostředí nově vzniklých heren virtuální reality. Za cíl si klade předat informace, které sděluje obsluha zákazníkům, rychlou a zároveň ...