• Filtrování globálního osvětlení pro interaktivní aplikace 

      Autor: Dundr Jan; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Míšek Antonín
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-19)
      Vykreslování 3D scén se zároveň rychle vypočítatelným a přesným globálním osvětlením je ještě pořád komplikovaný problém: existuje mnoho metod, které jsou schopny výsledek v určitých situacích odhadnout velmi přesně a v ...
    • Paralelizace metody sledování paprsku I 

      Autor: Dundr Jan; Vedoucí práce: Konfršt Zdeněk; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-08)
      Zkoumané implementace metod vykreslování scény pomocí sledování paprsků běží na paralelní architektuře GPU. Zanalyzoval jsem možné akcelerační struktury a otestoval implementaci různými scénami. Porovnal jsem CPU a GPU ...