Prohlížení dle autora "Švihlíková Svatava"
-
Analýza firemní kultury a návrh změny
Autor: Klepal Filip; Vedoucí práce: Švihlíková Svatava; Oponent práce: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-08-22)Bakalářská práce se zabývá analýzou firemní kultury společnosti Skanska Reality a.s. a návrhy možných změn. Cílem práce je provést analýzu firemní kultury společnosti a podat návrhy možných změn. V teoretické části práce ... -
Analýza firemní kultury a návrh změny
Autor: Martina Satková; Vedoucí práce: Švihlíková Svatava; Oponent práce: Ostapenko Galina
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu firemní kultury společnosti PEMM Brno, spol. s r.o. s cílem podat návrh na možné změny. V teoretické části je definována firemní kultura, jsou popsány jednotlivé prvky firemní ... -
Analýza motivačních faktorů na pracovišti
Autor: Kubelka Matouš; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Švihlíková Svatava
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-06)V této práci nazvané Analýza motivačních faktorů na pracovišti se v teoretické části věnuji vysvětlení důležitých pojmů, které s tématem pracovní motivace souvisí. Jedná se o pojmy motiv, motivace, stimul, stimulace, proces ... -
Analýza systému odměňování ve společnosti
Autor: Veronika Chodilová; Vedoucí práce: Dvořáková Zuzana; Oponent práce: Švihlíková Svatava
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)Bakalářská práce se zabývá tématem motivace k práci a odměňování zaměstnanců. Cílem práce je analyzovat systém odměňování zaměstnanců ve společnosti, jejich spokojenost a vliv odměňování na motivaci k práci. V teoretické ... -
Efektivita mediální komunikace organizace
Autor: Martina Švajnerová; Vedoucí práce: Švihlíková Svatava; Oponent práce: Štička Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)Cílem této bakalářské práce je zjištění efektivity mediální komunikace florbalového klubu FBC Slavia Praha. Jejím úkolem je porovnat teoretická východiska s reálně použitými postupy a doporučit organizaci návrhy na ... -
Firemní kultura v procesu řízení inovací
Autor: Kyusová Michaela; Vedoucí práce: Švihlíková Svatava; Oponent práce: Pfeifer Luděk
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-20)Tato bakalářská práce pojednává o struktuře firemní kultury společnosti IMG, a.s. v souvislosti s řízením inovací. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů, které jsou důležité pro pochopení souvislostí. Cílem ... -
Firemní kultura v procesu řízení inovací ve vybrané společnosti
Autor: Reichertová Nikola; Vedoucí práce: Švihlíková Svatava; Oponent práce: Škorňová Eva
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-08-24)Tato bakalářská práce se zabývá firemní kulturou v procesu řízení inovací ve spo-lečnosti VETOS dveře a zárubně s.r.o.. Teoretická část pojednává o základních po-jmech, jejichž znalost je důležitá pro pochopení souvislostí. ... -
Formy vstupu českých firem vybraných sektorů na albánský trh
Autor: Hysen Abdihoxha; Vedoucí práce: Bronec Oldřich; Oponent práce: Švihlíková Svatava
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-02)Předmětem diplomové práce “Formy vstupu českých firem vybraných sektorů na albánský trh” je analýza problematického trhu mimo Evropskou unii a volba strategie vstupu na tento trh. Obsahem této analýzy jsou různé metody, ... -
Interní komunikace v IT firmě
Autor: Morávková Šárka; Vedoucí práce: Švihlíková Svatava; Oponent práce: Šikýř Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-09)Interní komunikace je součástí všech firemních procesů a může mít významný vliv na konkurenceschopnost firmy. Tato práce proto zkoumá funkčnost interní komunikace v IT firmě. Detailněji se práce zabývá zhodnocením kvality ... -
Interní komunikace ve společnosti A|W Graph, s.r.o.
Autor: Trnková Veronika; Vedoucí práce: Švihlíková Svatava; Oponent práce: Svoboda Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-03)Bakalářská práce se zaměřuje na interní komunikaci společnosti A|W Graph, s.r.o. Cílem této práce je zhodnotit interní komunikaci konkrétní společnosti. Práce je rozdělena na dvě části. První je zaměřena na teoretickou ... -
Interní komunikace ve společnosti XY
Autor: Lada Srnová; Vedoucí práce: Švihlíková Svatava; Oponent práce: Ostapenko Galina
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)Tato bakalářská práce se zabývá interní komunikací v konkrétní zvolené společnosti. Cílem je její analýza, popis a zhodnocení, návrh možných zlepšení. Práce je rozdělena do dvou částí; v první, teoretické, je vymezena ... -
Komunikace a organizace práce v distančních týmech
Autor: Pavlů Kateřina; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Švihlíková Svatava
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Bakalářská práce se zabývá prací na dálku, konkrétně komunikací a organizací práce v distančních týmech. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část poskytuje ucelený pohled na komunikační kanály, které lze u práce ... -
Komunikační strategie vybraného podniku
Autor: Dan Vitvera; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Švihlíková Svatava
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-13)Bakalářská práce se věnuje analýze komunikační strategie vybraného podniku s cílem určit možné příležitosti pro zlepšení a navrhnout vhodná řešení. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části ... -
Marketingový průzkum trhu se spodním prádlem v ČR
Autor: Simona Hokrová; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Švihlíková Svatava
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-11)Tato práce se zabývá průzkumem trhu se spodním prádlem v České republice. Cílem práce je zmapovat a zorientovat se v nákupním chování spotřebitelek na tomto trhu a zjistit, jaké jsou jejich preference. V teoretické časti ... -
Marketingový výzkum kvality služeb vybrané společnosti pomocí metody Mystery Shopping
Autor: Lucie Tomášková; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Švihlíková Svatava
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-19)Cílem bakalářské práce je provedení marketingového výzkumu pomocí metody Mystery Shopping a vyhodnocení kvality nabízených služeb a přístup zaměstnanců ve vybraných bankovních institucích. Přínosem bakalářské práce je ... -
Mezigenerační firemní komunikace v managementu
Autor: Hofmanová Tereza; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Švihlíková Svatava
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-07)Komunikace je důležitou součástí osobního i pracovního života. Tato bakalářská práce zpracovává téma mezigenerační firemní komunikace. Zaměřuje se na způsoby předávání zpráv ve firmě s ohledem na nejvýraznější generace 21. ... -
Motivace a odměňování zaměstnanců
Autor: Benáková Petra; Vedoucí práce: Škorňová Eva; Oponent práce: Švihlíková Svatava
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-06)V bakalářské práci se zabývám problematikou motivace a odměňování zaměstnanců ve firmě Europ Assistance. Teoretická část je věnována pojmu motivace, motivačním teoriím a formám odměňování. V praktické části je zpracována ... -
Prezentační dovednosti personálních manažerů ve vybraných podnicích
Autor: Břinčil Martin; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Švihlíková Svatava
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-29)Práce pojednává o výuce prezentačních dovedností a do jaké míry tyto dovednosti ovládají personální manažeři ve vybraných podnicích. Hlavní zaměření práce je na přípravu obsahu a formy prezentace, dále na působení ... -
Problematika zaměstnávání žen
Autor: Válová Veronika; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Švihlíková Svatava
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)Tato bakalářská práce se zabývá problematikou zaměstnávání žen na vyšších pozicích. Obecným cílem je popis teoretických poznatků a analýza rovnosti příležitostí žen a mužů v organizacích. V teoretické práci se zaměřujeme ... -
Public relation v organizaci Správa Krkonošského národního parku
Autor: Kalenská Jana; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Švihlíková Svatava
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-03)Bakalářská práce se zabývá Public relations jako nepostradatelnou součástí komunikace společnosti pro budování vztahů mezi organizací a cílovými skupinami. Práce se věnuje zhodnocení současného stavu, provedení průzkumů a ...