Zobrazují se záznamy 30161-30180 z 56012

    • Personální informační systém v konkrétním podniku 

      Autor: Herčíková Anna; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Toth Daniel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-12-27)
      Diplomová práce se zaměřuje na problematiku týkající se personálního informačního systému. V teoretické části je definován pojem personálního informačního systému a jeho návaznost na personální činnosti. V závěru teoretické ...
    • Personální informační systémy 

      Autor: Jakub Studenovský; Vedoucí práce: Škorňová Eva; Oponent práce: Šikýř Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-06)
      Bakalářská práce se věnuje problematice okolo personálních informačních systému. Teoretická část je věnována pojmu Personální informační systém a jeho specifikování. V praktické části je charakte-rizován podnik a personální ...
    • Personální management 

      Autor: Lejčarová Pavla; Vedoucí práce: Holá Hana; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)
      Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...
    • Personální management v systému managementu kvality 

      Autor: Poloch Adam; Vedoucí práce: Podaný Jan; Oponent práce: Burešová Antonie
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-07-31)
      Bakalářská práce se věnuje problematice propojení řízení lidských zdrojů se systémem managementu kvality. V práci je nastíněn vývoj a základní principy řízení lidských zdrojů, v podobném duchu je sepsán i systém managementu ...
    • Personální marketing 

      Autor: Mikulka Radek; Vedoucí práce: Dědičová Lucie; Oponent práce: Cupalová Soňa
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-25)
    • Personální marketing 

      Autor: Kubíková Markéta; Vedoucí práce: Andres Pavel; Oponent práce: Pánková Gabriela
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-08-28)
      Předmětem bakalářské práce "Personální marketing" je analýza uplatňování personálního marketingu ve dvou konkrétních podnicích (v průmyslových podnicích), jejich porovnání a následný návrh na snížení nedostatků. V teoretické ...
    • Personální marketing 

      Autor: Volková Dominika; Vedoucí práce: Andres Pavel; Oponent práce: Veit Ida
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-08-31)
      Tato bakalářská práce se zabývá personálním marketingem. Cílem této práce je analýza současného stavu interního personálního marketingu v konkrétní společnosti. Tato práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se ...
    • Personální marketing 

      Autor: Truxová Annette; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Zavázalová Vladimíra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)
      Bakalářská práce se zabývá tématem personálního marketingu. Definuje tento pojem, popisuje některé jeho oblasti a nástroje a vysvětluje důležitost jeho uplatňování ve firmě z externího i interního hlediska. Cílem této práce ...
    • Personální marketing a jeho vliv při získávání absolventů středních a vysokých škol 

      Autor: Koranda Lukáš; Vedoucí práce: Švábenická Kateřina; Oponent práce: Cupalová Soňa
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-24)
    • Personální marketing firem a preference mladých lidí při výběru zaměstnání 

      Autor: Daniela Krejsová; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Škorňová Eva
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)
      Bakalářská práce zkoumá nástroje personálního marketingu vybraných firem s cílem posoudit jejich schopnost oslovit a přilákat mladé lidi podle jejich preferencí při výběru zaměstnání. Teoretická část vychází z odborné ...
    • Personální marketing firmy 

      Autor: Krampera Lukáš; Vedoucí práce: Tureckiová Michaela; Oponent práce: Turnhöfer Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-25)
    • Personální marketing firmy 

      Autor: Vainholdová Gabriela; Vedoucí práce: Tureckiová Michaela; Oponent práce: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-05)
      Práce "Personální marketing firmy" se zabývá analýzou personálního marketingu Dopravního podniku měst Mostu a Litvínova a.s. Teoretická část popisuje veškeré procesy personálního marketingu, od výběru, přes vzdělávání až ...
    • Personální marketing firmy Robert Bosch 

      Autor: Bánok Libor; Vedoucí práce: Tureckiová Michaela; Oponent práce: Chovancová Stanislava
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-04)
      Bakalářská práce je zaměřena na téma personálního marketingu firmy Robert Bosch. Teoretická část popisuje, co personální marketing je a dále se věnuje rozdělení na interní a externí personální marketing, kde popisuje ...
    • Personální marketing organizace 

      Autor: Dita Daňhelková; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Šafránková Jana Marie
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
      Bakalářská práce se zabývá tématem personálního marketingu. Jejím cílem je prozkoumat využití personálního marketingu v organizaci, určit oblasti, ve kterých by bylo možné personální marketing vylepšit a navrhnout vhodná ...
    • Personální marketing v kontextu Public Relation 

      Autor: Vojtová Klára; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-15)
      Tato bakalářská práce se zabývá analýzou personálního marketingu společnnosti XY. Práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje dvě hlavní kapitoly, které se zabývají Public Relations ...
    • Personální marketing v malých a středních podnicích 

      Autor: Birnbaumová Klára; Vedoucí práce: Šnýdrová Markéta; Oponent práce: Uličná Štěpánka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-17)
      Práce "Personální marketing v malých a středních podnicích" se zabývá analýzou personálního marketingu v podniku Ajeto spol. s r.o. Cílem práce je analýza činností personálního marketingu teoreticky a jejich rozbor na ...
    • Personální marketing v obchodní společnosti 

      Autor: Lucie Provazníková; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Králová Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)
      Bakalářská práce zkoumá využití personálního marketingu ve vybrané obchodní společnosti s cílem určit možné příležitosti pro zlepšení a navrhnout vhodná řešení. Teoretická část vymezuje pojem personální marketing, jeho ...
    • Personální marketing v pivovarnictví 

      Autor: Sedláčková Sára; Vedoucí práce: Toth Daniel; Oponent práce: Matyášová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na aplikaci personálního marketingu v pivovarnictví. Je rozdělena do dvou hlavních částí: části teoretické a části praktické. Teoretická část přesně definuje především pojem personální ...
    • Personální marketing ve firmě 

      Autor: Sobotková Karolína; Vedoucí práce: Tureckiová Michaela; Oponent práce: Cupalová Soňa
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-14)
    • Personální marketing ve firmě a jeho vliv na firemní kulturu 

      Autor: Bílková Barbora; Vedoucí práce: Šnýdrová Markéta; Oponent práce: Cupalová Soňa
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-02)
      Předmětem bakalářské práce "Personální marketing ve firmě a jeho vliv na firemní kulturu" je návrh doporučení změn pro konkrétní podnik a to nadnárodní koncern, který mimo jiné působí i v České republice STRABAG SE. ...