Prohlížení dle názvu
Zobrazují se záznamy 19156-19175 z 55996
-
Marketingové chování generací X, Y, Z z hlediska trvale udržitelného rozvoje
; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Králová Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)Předmětem bakalářské práce je teoretické a empirické zmapování marketingového chování tří generací X, Y a Z v oblasti trvale udržitelného rozvoje. Cílem práce je prozkoumat a analyzovat možné shody i odlišnosti v chování ... -
Marketingové komunikační nástroje
; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Koťátková Stránská Pavla
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-19)Tato bakalářská práce pojednává o jednotlivých marketingových komunikačních nástrojích běžně užívaných právnickými subjekty a v podnikatelských společnostech. Získané znalosti jsou aplikovány ke zlepšení marketingové ... -
Marketingové nástroje v oboru umělé inteligence
; Vedoucí práce: Zmatlík Jiří; Oponent práce: Maga Dušan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Cílem této práce je zmapovat oblast umělé inteligence marketingu jak z jeho historického, tak především současného a budoucího pohledu. Nejprve teoretickým vymezením základních pojmů, následně detailním zabýváním se polemikou ... -
Marketingové plánování podniku Freshland, s.r.o.
; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Vu Tuan Anh
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-04)Předmětem bakalářské práce "Marketingové plánování podniku Freshland, s.r.o." je zaměření na marketingové plánování a především na marketingový plán nezbytný pro úspěšné řízení firmy, analyzování marketingového plánování ... -
Marketingové plánování na českém trhu v segmentu luxusních automobilů
; Vedoucí práce: Rejf Libor; Oponent práce: Cupalová Soňa
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-27) -
Marketingové plánování v podniku
; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Zavadil Pavel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28) -
Marketingové plánování ve stavebním podniku
; Vedoucí práce: Frková Jana; Oponent práce: Kadeřábková Božena
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-01-20) -
Marketingové řízení ve společnosti Premiere Cinemas s.r.o.
; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Cupal Libor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-05)Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým řízením společnosti v zábavním průmyslu. Jedná se o společnost Premiere Cinemas s.r.o., která provozuje síť multikin na území České republiky. Tato práce je zaměřena na její ... -
Marketingové strategie firem LIDL ČR a Penny Market ČR na českém trhu
; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Skokanová Dagmar
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zabývá porovnáním marketingových strategií firem Lidl ČR a Penny Market ČR. V teoretické části budou vysvětleny základní pojmy z oblasti marketingu, jejichž pochopení je potřebné pro další práci ... -
Marketingové strategie ve stavebnictví
; Vedoucí práce: Měšťanová Dana; Oponent práce: Kadeřábková Božena
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-28)Bakalářská práce pojednává o marketingových strategiích ve stavebnictví. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na klíčové strategie společností, nové marketingové trendy a inovace. ... -
Marketingově - legislativní studie použitelnosti malého proudového motoru TJ-100
; Vedoucí práce: Hanus Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Marketingový a komunikační mix města Dačice
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Veber Jaromír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-19)Diplomová práce "Marketingový a komunikační mix města Dačice" se zabývá analýzou stávajícího marketingového mixu s důrazem na komunikaci ve městě Dačice. V první části práce jsou shrnuta teoretická východiska vztahující ... -
Marketingový komunikační mix vybraného projektu
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Hanzlík Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-18)Náplní této diplomové práce je analýza současného komunikačního mixu, na základě, které je vytvořena nová komunikační strategie pro sportovně zaměřený projekt JSMEINLINE. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy ... -
Marketingový management Rádia Relax
; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Zmatlík Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)Bakalářská práce se bude zabývat analýzou marketingového managementu konkrétního rádia s přesahem do vybraných pojmů marketingu a managementu s cílem určit možné optimalizace procesů pro budoucnost Rádia Relax. Teoretická ... -
Marketingový management ve vybraném segmentu s ohledem na celosvětovou koronavirovou krizi
; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Procházka Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-09)Abstrakt této diplomové práce se zabývá tématem marketingového managementu v segmentu středních a velkých společností v kontextu celosvětové koronavirové krize. Práce se zabývá téma- tem marketingového managementu v celé ... -
Marketingový mix konkrétního podniku
; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Nováková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28) -
Marketingový mix konkrétního podniku
; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Javornická Veronika
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-04)Předmětem této bakalářské práce je marketingový mix v konkrétním podniku. První část práce se věnuje především výchozí situační analýze podniku, která je předpokladem sestavení úspěšného marketingového mixu. Jsou rozebrány ... -
Marketingový mix konkrétního podniku
; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Benešová Kateřina
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-15)Předmětem bakalářské práce "Marketingový mix konkrétního podniku" je analýza a popis součastného marketingového mixu podniku Synthomer a. s. Teoretická část popisuje části marketingového mixu se zaměřením na model "4P" a ... -
Marketingový mix v podniku
; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Nováková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-01)Předmětem bakalářské práce "Marketingový mix v podniku" je analýza současného marketingového mixu daného podniku a návrh změn vedoucích k novému pojetí marketingového mixu. Teoretická část popisuje koncepty marketingového ... -
Marketingový mix ve společnosti BOLL GEAR s.r.o.
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Seifertová Vendula
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-19)Cílem bakalářská práce je zhodnocení stávajícího marketin-gového mixu firmy BOLL GEAR s.r.o. a následné navržení změn, kte-ré přispějí k jeho zlepšení. Tato bakalářská práce je složena z teoretické a praktické části. V ...