Zobrazují se záznamy 19156-19175 z 55996

    • Marketingové chování generací X, Y, Z z hlediska trvale udržitelného rozvoje 

      Autor: Natálie Lesse; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Králová Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
      Předmětem bakalářské práce je teoretické a empirické zmapování marketingového chování tří generací X, Y a Z v oblasti trvale udržitelného rozvoje. Cílem práce je prozkoumat a analyzovat možné shody i odlišnosti v chování ...
    • Marketingové komunikační nástroje 

      Autor: Holubec Ondřej; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Koťátková Stránská Pavla
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-19)
      Tato bakalářská práce pojednává o jednotlivých marketingových komunikačních nástrojích běžně užívaných právnickými subjekty a v podnikatelských společnostech. Získané znalosti jsou aplikovány ke zlepšení marketingové ...
    • Marketingové nástroje v oboru umělé inteligence 

      Autor: Jáchym Šebl; Vedoucí práce: Zmatlík Jiří; Oponent práce: Maga Dušan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
      Cílem této práce je zmapovat oblast umělé inteligence marketingu jak z jeho historického, tak především současného a budoucího pohledu. Nejprve teoretickým vymezením základních pojmů, následně detailním zabýváním se polemikou ...
    • Marketingové plánování podniku Freshland, s.r.o. 

      Autor: Leová Mai Anh; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Vu Tuan Anh
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-04)
      Předmětem bakalářské práce "Marketingové plánování podniku Freshland, s.r.o." je zaměření na marketingové plánování a především na marketingový plán nezbytný pro úspěšné řízení firmy, analyzování marketingového plánování ...
    • Marketingové plánování na českém trhu v segmentu luxusních automobilů 

      Autor: Li Vadim; Vedoucí práce: Rejf Libor; Oponent práce: Cupalová Soňa
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-27)
    • Marketingové plánování v podniku 

      Autor: Jílek Jan; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Zavadil Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28)
    • Marketingové plánování ve stavebním podniku 

      Autor: Štovčíková Zuzana; Vedoucí práce: Frková Jana; Oponent práce: Kadeřábková Božena
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-01-20)
    • Marketingové řízení ve společnosti Premiere Cinemas s.r.o. 

      Autor: Pavlíček Martin; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-05)
      Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým řízením společnosti v zábavním průmyslu. Jedná se o společnost Premiere Cinemas s.r.o., která provozuje síť multikin na území České republiky. Tato práce je zaměřena na její ...
    • Marketingové strategie firem LIDL ČR a Penny Market ČR na českém trhu 

      Autor: Martin Kubát; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Skokanová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
      Tato bakalářská práce se zabývá porovnáním marketingových strategií firem Lidl ČR a Penny Market ČR. V teoretické části budou vysvětleny základní pojmy z oblasti marketingu, jejichž pochopení je potřebné pro další práci ...
    • Marketingové strategie ve stavebnictví 

      Autor: Valenta Václav; Vedoucí práce: Měšťanová Dana; Oponent práce: Kadeřábková Božena
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-28)
      Bakalářská práce pojednává o marketingových strategiích ve stavebnictví. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na klíčové strategie společností, nové marketingové trendy a inovace. ...
    • Marketingově - legislativní studie použitelnosti malého proudového motoru TJ-100 

      Autor: Spirit Vojtěch; Vedoucí práce: Hanus Daniel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Marketingový a komunikační mix města Dačice 

      Autor: Škorpíková Lucie; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Veber Jaromír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-19)
      Diplomová práce "Marketingový a komunikační mix města Dačice" se zabývá analýzou stávajícího marketingového mixu s důrazem na komunikaci ve městě Dačice. V první části práce jsou shrnuta teoretická východiska vztahující ...
    • Marketingový komunikační mix vybraného projektu 

      Autor: Nováková Karolína; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Hanzlík Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-18)
      Náplní této diplomové práce je analýza současného komunikačního mixu, na základě, které je vytvořena nová komunikační strategie pro sportovně zaměřený projekt JSMEINLINE. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy ...
    • Marketingový management Rádia Relax 

      Autor: Antonín Merta; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Zmatlík Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
      Bakalářská práce se bude zabývat analýzou marketingového managementu konkrétního rádia s přesahem do vybraných pojmů marketingu a managementu s cílem určit možné optimalizace procesů pro budoucnost Rádia Relax. Teoretická ...
    • Marketingový management ve vybraném segmentu s ohledem na celosvětovou koronavirovou krizi 

      Autor: Filip Šulc; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Procházka Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-09)
      Abstrakt této diplomové práce se zabývá tématem marketingového managementu v segmentu středních a velkých společností v kontextu celosvětové koronavirové krize. Práce se zabývá téma- tem marketingového managementu v celé ...
    • Marketingový mix konkrétního podniku 

      Autor: Šnajdr Radek; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28)
    • Marketingový mix konkrétního podniku 

      Autor: Motlová Eva; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Javornická Veronika
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-04)
      Předmětem této bakalářské práce je marketingový mix v konkrétním podniku. První část práce se věnuje především výchozí situační analýze podniku, která je předpokladem sestavení úspěšného marketingového mixu. Jsou rozebrány ...
    • Marketingový mix konkrétního podniku 

      Autor: Šlechta Adam; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Benešová Kateřina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-15)
      Předmětem bakalářské práce "Marketingový mix konkrétního podniku" je analýza a popis součastného marketingového mixu podniku Synthomer a. s. Teoretická část popisuje části marketingového mixu se zaměřením na model "4P" a ...
    • Marketingový mix v podniku 

      Autor: Zemánek Lukáš; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-01)
      Předmětem bakalářské práce "Marketingový mix v podniku" je analýza současného marketingového mixu daného podniku a návrh změn vedoucích k novému pojetí marketingového mixu. Teoretická část popisuje koncepty marketingového ...
    • Marketingový mix ve společnosti BOLL GEAR s.r.o. 

      Autor: Petroš David; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Seifertová Vendula
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-19)
      Cílem bakalářská práce je zhodnocení stávajícího marketin-gového mixu firmy BOLL GEAR s.r.o. a následné navržení změn, kte-ré přispějí k jeho zlepšení. Tato bakalářská práce je složena z teoretické a praktické části. V ...